Simson S51 Enduro 12V (1990)

Začalo to před rokem, když jsem se koukal po motorkách na příští rok. Stopětadvacítku jsem nechtěl, protože na ní nebyli prašule, tak jsem koupil tohoto krasavce. Bylo na něm najeto malinko přes 4 tisíce kilometrů a jedinou vadu co měl bylo natrhnuté sedlo (motorově byl v pořádku). Nyní jsem čtvrtý majitel. První byl ročník 34, druhý 28 a třetí jeden chlapík který na něm najel asi 200 kilometrů kolem baráku s dětmi. Už jak jsme přijeli k předešlému majitelovi, Simson se mi zalíbil a věděl jsem že bude můj. Když jsem si ho přivezl domů, hned jsem se na něm projel v ulici. Bylo to úplně něco jiného než bráchův fichtl na kterém jsem měl problém se rozjet :D Večer jsem sedl k internetu a objednal nějaké díly co byli potřeba (zamykací víčko nádrže, potah sedla, gumové kryty budíků, otevřený karburátor BVF 16N1 - 11). Také jsem koupil barvu a nastříkal boční dekly protože byly okopané od startování. Později jsem koupil ještě nové gumy, protože původní byli z roku 1990. Občas jsem ho projel po ulici a někdy jsme jeli s bráchou tam kam jsme se potřebovali dopravit. Jednou jsme jeli do České Skalice na tuning sraz a cestou se nám rozletěl náhon na tachometr. To byla jediná závada která byla (to radši zaklepu). Přes zimu proběhla výměna válce na 60/2 a karburátor Bing, nové vypletení kol a přidělání kufru. 

 

 

 

Simson S51 Enduro 6V (1986)

Historie tohoto Simsona začala před rokem když jsme ho přivezli k nám na dvorek vhodně špatném stavu (Simson dluho stál a jenom se na něj prášilo). Tak se začalo rozebírat, zbyla z něho jenom kostra a elektrika. Nádrž a boční kastlíky šli na opískování a nastříkání červenou barvou (původně byla stříbrná). Objednali se nové díly (válec 60/2, sportovní klika, karburátor BVF 16N1-11, blastry, kufr, potah sedla, gumy,...). Brácha si z důvodu absence otáčkoměru udělal svůj vlastní, digitální. 

Dotazy

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek